Mor un home mentre treballava en una finca d'Arbúcies
(Diari de Girona. ).Resum:
Un home de 43 anys, veí de Celrài de nacionalitat marroquina, ha mort avui a Arbúciesmentre treballava en una finca realitzant tasques forestals. Els Mossos d'Esquadra [/tags/mossos-d-esquadra.html] apunten que els fets han passat pels volts de les 10.45 hores, mentre el treballador estava talant un arbre, el qual li ha caigut a sobre. Tot i la ràpida actuació dels serveis d'emergències no se li ha pogut salvar la vida. Fonts de l'Ajuntament d'Arbúcies [https://www.diaridegirona.cat/tags/ajuntament-d-arbucies.html] apunten que la finca en qüestió es troba a Can Riera de la Pineda, una explotació agrícola situada als afores del municipi.
Al lloc dels fets s'hi han traslladat diverses dot...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/selva/2020/03/17/mor-home-treballava-finca-darbucies/1034857.html?utm_source=rss
