Procés participatiu per fer millores a la piscina de Celrà
(El Punt. ).Resum:
Millorem la piscina. Digues-hi la teva! És el títol d’un procés participatiu que s’ha dut a terme a Celrà. L’Ajuntament va posar en marxa el juliol aquesta iniciativa, que va acabar dimarts d’aquesta setmana. Segons explica l’alcalde, Dani Cornellà, durant aquests mesos s’ha recollit l’opinió dels usuaris de la instal·lació municipal, amb l’objectiu de saber quines variacions o novetats realitzarien a l’equipament. Cornellà hi afegeix que, “per no començar el plantejament de zero”, es van col·locar uns plafons informatius al recinte: en un es detallava com és actualment i, en un altre, com podria ser la reforma. A la barra del bar, a més, s’hi va posar una urna, en la qual la gent podia dipo...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/1665428-proces-participatiu-per-fer-millores-a-la-piscina-de-celra.html
