«Vam quedar colpits, quan els vam veure, els vam ajudar i donar aigua»
(Diari de Girona. ).Resum:
Que hi hagi polissons amagats en camions ésuna pràctica que a les comarques de Girona és rara de veure però la crisi econòmica, les ganes d'un futur millor a l'Europa del sud i la situació de guerra a Síria ha fet que alguns immigrants optin per aquesta via i posin en perill, sovint a mans de màfies, la seva vida.
Aquest dijous es va conèixer un cas a Celrà i la sorpresa dels responsables de l'empresa de logística on es va descobrir aquesta situació va ser majúscula.
Tot va succeir el dimecres a la tarda quan un xofer va obrir la caixa del camió quan anava a descarregar a l'empresa Mascotrans Logístics. Es va trobar que a dins hi havia tres menors i cinc adults que procedien d'Eritre...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2018/02/17/vam-quedar-colpits-vam-veure/896393.html?utm_source=rss
