Guies de lectura
Image

Càrrecs municipalistes, a la llista de la CUP

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 23-11-2017 Pàgina 46
Dossier de premsa

Resum:

La candidatura gironina de la CUP per a les eleccions del 21-D aposta pel municipalisme i ahir a Figueres es van presentar els tres primers noms que encapçalaran la llista: Natàlia Sànchez (regidora a Figueres), Dani Cornellà (alcalde de Celrà) i Laia Pèlach (regidora a Girona). Com a número 1 de la candidatura, Sànchez buscarà substituir i ampliar la representació girona de la CUP al Parlament que fins ara requeia en Benet Salellas (que no es torna a presentar, tal com estipula el codi ètic del partit). A banda de situar-se a la ciutat d’on Sànchez és regidora, la presentació es va fer simbòlicament davant del monument a Narcís Monturiol, que la candidata va definir com a “republicà i eleme...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/1288201-carrecs-municipalistes-a-la-llista-de-la-cup.html