Nova ràtzia dels lladres de cases a Palol de Revardit, Celrà, Girona i Cornellà
(El Punt. ).Resum:
La banda de lladres que saqueja cases actuant de 6 a 9 del vespre, quan ja s’ha fet fosc, va assaltar una desena d’habitatges dimecres al vespre, després d’uns dies de treva.
Els assaltants van entrar en dues cases de Celrà, una, situada a l’avinguda del Palagret i una altra, al carrer Joan Brossa. I també ho van intentar en una del carrer Joan Corominas, on van ser descoberts per un veí quan eren al pati de l’habitatge buscant un punt d’entrada. El veí va poder descriure els lladres com dos nois joves, que es tapaven la cara amb una mena de passamuntanyes i que van fugir a peu. Immediatament el veïnat es va posar en alerta i van vigilar si passaven cotxes sospitosos, però els lladres van f...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/1283550-nova-ratzia-dels-lladres-de-cases-a-palol-de-revardit-celra-girona-i-cornella.html
