L'alcalde de Celrà veu les maniobres militars com una “represàlia”
(El Punt. ).Resum:
L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà (CUP), veu les maniobres militars que aquest dilluns es fan al seu terme municipal com una “represàlia” per la moció que l'Ajuntament va aprovar al novembre per la qual prohibia qualsevol activitat de l'Exèrcit a la localitat.
Cornellà encapçalarà aquest dilluns una marxa de protesta que sortirà des del nucli urbà i recorrerà terreny forestal fins al Castell de Sant Miquel, on es trobarà amb un altre grup que comparteix reivindicació i que arrencarà de Girona.
L'espai pel qual transcorreran les dues manifestacions, en les que participen partits polítics i entitats ciutadanes de diferents localitats gironines, és el que suposadament utilitzaran els militars...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/1074553-l-alcalde-de-celra-veu-les-maniobres-militars-com-una-represalia.html
