Celrà es mobilitzarà contra unes maniobres de l'exèrcit
(El Punt. ).Resum:
L'exèrcit va avisar ahir els ajuntaments de Girona i Celrà que dilluns vinent durà a terme unes maniobres militars en camins rurals dels dos municipis, i el de Celrà ha endegat mobilitzacions per impedir-ho. La comandància militar de Girona va trametre ahir als consistoris –amb còpia a la Subdelegació del Govern de l'Estat– la informació que 80 militars faran ús el dia 20 de camins dels dos termes municipals per fer una marxa a peu acompanyats de quatre vehicles lleugers tot terreny (CNLTT) i dos busos. L'objectiu de l'activitat és fer “exercicis d'enduriment”, segons s'explica en la carta que han rebut. L'exèrcit no ha confirmat on es faran les maniobres, però se sospita que serà a les Gava...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/1071106-celra-es-mobilitzara-contra-unes-maniobres-de-l-exercit.html
