Guies de lectura
Image

Girona i Celrà compartiran el castell de Sant Miquel

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 05-01-2017 Pàgina 14
Dossier de premsa

Resum:

L'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i l'alcalde de Celrà, Dani Cornellà, acompanyats de regidors dels dos municipis, van anunciar ahir un acord entre els dos consistoris per compartir el castell de Sant Miquel. Segons l'acord al qual han arribat els dos governs, el de Girona promourà una modificació del seu terme municipal, que actualment conté el castell, perquè una part passi a ser territori de Celrà. Es tracta, de fet, d'una petita modificació, de tot just uns pocs metres quadrats, ja que el límit actual entre els dos municipis passa just per darrere de les restes de l'ermita (pel vessant nord, el costat oposat a la zona d'esbarjo). La cessió serà d'una porció angular de terreny a fi ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/territori/article/6-urbanisme/1037673-girona-i-celra-compartiran-el-castell-de-sant-miquel.html