Guies de lectura
Image

L'Exèrcit respon que seguirà fent maniobres a la província

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

L´Exèrcit seguirà fent la seva feina per preservar la seguretat nacional i encara que la Diputació de Girona [http://www.diaridegirona.cat/tags/diputacio-de-girona.html] i els Ajuntaments de Castellfollit de la Roca i Celrà hagin aprovat mocionsencaminades a reduir la presència de les Forces Armades a la província les maniobres militars seguiran com fins ara.

El comandant militar de Girona, coronel Javier Mur Lalaguna, ha enviat una missiva als tres organismes que van aprovar la moció antimilitar i els ha informat que les Unitats de l´Exèrcit de ­Terra del Regiment Álvarez de Castro, establert a Sant Climent Sescebes, seguirà operant amb absoluta normalitat per preparar els soldats que ...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2016/12/13/lexercit-respon-que-seguira-fent/819084.html?utm_source=rss