Forcadell demana a Celrà "respectar el dret dels Ajuntaments a treballar"
(Diari de Girona. ).Resum:
La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha demanat "respectar la sobirania municipal" aquest 6-D i el dret que tenen els Ajuntaments a treballar. "S'ha de respectar el que decideixi cada consistori, i els alcaldes i regidors han de fer allò que els dictin les seves conviccions", ha subratllat Forcadell. La presidenta també ha demanat que, més enllà dels càrrecs electes, no es posi el focus damunt els funcionaris que han decidit acudir al seu lloc de treball. "Que tothom faci allò que cregui; per la meva banda, respecte absolut", ha insistit. Forcadell ha rebatejat aquest matí la plaça Constitució de Celrà (Gironès) com la de Maria Mercè Marçal. Precisament, la presidenta del Parlamen...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/catalunya/2016/12/06/forcadell-demana-celra-respectar-dret/818076.html?utm_source=rss
