Celrà recull 2.000 bosses de deixalles al mes de veïns que no fan el porta a porta
(Diari de Girona. ).Resum:
L´Ajuntament de Celràha de recollir cada més prop de 2.000 bosses d´escombraries de veïns que no fan bé el reciclatge a través del sistema del porta a porta i que llencen la brossa directament al carrer, tot barrejat. L´alcalde, Dani Cornellà, recorda que la majoria dels veïns fan bé el reciclatge instaurat al poble fa quasi quatre anys- però que hi ha unes 60 o 80 famílies que no s´acullen a aquest sistema. «Són famílies que ja tenim detectades, que durant la setmana acumulen la brossa i la llencen els caps de setmana a llocs molt concrets», denuncia.
Per això, l´Ajuntament ha optat per fer pública la situació i recorda que si els enxampen fent aquesta mala praxi s'enfronten asancions ...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2016/10/27/celra-recull-2000-bosses-deixalles/811460.html?utm_source=rss
