Guies de lectura
Image

Celrà eliminarà l'ús de tots els herbicides químics

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 29-06-2016 Pàgina 9
Dossier de premsa

Resum:

L'Ajuntament de Celrà deixarà de fer servir herbicides químics per al manteniment d'arbres i jardins del municipi. Tot i que la reducció ja s'ha anat duent a terme de forma progressiva, i en els sectors més sensibles ja no se'n fan servir, ara es proposen eliminar-los del tot en la zona residencial del nucli urbà. De fa temps es fan servir tècniques de control biològic per al control de plagues, malalties i males herbes en l'arbrat municipal, i s'endegarà una prova pilot per avaluar l'ús d'un producte alternatiu que té el vinagre com a base.

La iniciativa pretén, a més, anar més enllà de l'administració, i busca la complicitat dels particulars a fi que no facin servir herbicides químics en ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/11-mediambient/982839-celra-eliminara-lus-de-tots-els-herbicides-quimics.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui