Entren a ple dia en una casa de Celrà i se n´emporten joies i aparells electrònics
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | E. B.
En van tenir prou amb dues hores i mitja per regirar tota una casa de Celrà i emportar-se'n el botí que van voler. Així és com van actuar un grup de lladres que dimarts a plena llum del dia van entrar a robar en una casa adossada de la carretera de Juià. Se'n van emportar joies i aparells electrònics.
Els Mossos d'Esquadra, per la seva banda, investiguen el robatori amb força. La policia científica va anar fins a la casa de Celrà i en va intentar treure tot tipus de pistes i empremptes que haguessin pogut deixar els lladres. Per ara, no hi ha detinguts.
El propietari de la casa és qui va alertar els Mossos d'Esquadra del robatori. En arribar a la casa es va trobar que ...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2016/03/17/entren-ple-dia-casa-celra/772967.html?utm_source=rss
