L'Audiencia Nacional reprèn la pressió a Celrà
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà ha rebut un nou requeriment perquè faciliti informació sobre la moció aprovada en suport a la declaració del Parlament de desconnexió de l'Estat espanyol. El nou requeriment, tramès a l'alcalde, Dani Cornellà, l'envia la prefectura de Mossos a instàncies de l'Audiencia Nacional. Novament se'ls insta a enviar els acords de ple, però també a informar de com es va incloure la moció en l'ordre del dia i si s'hi faculta l'alcalde a emprendre les accions necessàries per dur-la a terme. Reclamen també, “en cas que existeixi”, la gravació de la sessió plenària (va ser el 10 de novembre passat) i els informes del secretari i l'interventor. La resposta del govern de Celrà ha esta...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/947065-laudiencia-nacional-repren-la-pressio-a-celra.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
