L´Audiència Nacional envia els Mossos a Celrà per la moció del Parlament
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | PAU ESPARCH
El jutjat central d'instrucció número 2 de l'Audiència Nacional ha demanat per segona vegada a l'Ajuntament de Celrà informació i documentació de la moció que va aprovar per donar suport a la declaració del Parlament del passat 9 de novembre. En aquesta ocasió, la petició de l'Audiència Nacional a Celrà ha arribat a través dels Mossos d'Esquadra (la primera vegada el jutjat havia enviat el requeriment directament al consistori). L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà, va explicar ahir que en aquesta segona petició l'Audiència Nacional ha demanat a l'Ajuntament que aclareixi «qui va votar a favor de la urgència» de la moció de suport al Parlament, que el consistori va aprova...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2016/03/04/laudiencia-nacional-envia-mossos-celra/770766.html?utm_source=rss
