Guies de lectura
Image

Celrà tindrà vigilants per fer pedagogia del civisme

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 07-01-2016 Pàgina 10
Dossier de premsa

Resum:

L'Ajuntament de Celrà està impulsant la creació de la figura dels vigilants municipals. Es tracta d'uns agents de l'autoritat, la principal funció dels quals, però, serà pedagògica: “No es planteja com un cos de policia, sinó com uns funcionaris que tindran la missió de garantir un bon ús de l'espai públic”, assegura l'alcalde, Dani Cornellà.

Una altra funció serà sancionar els comportaments incívics, si cal, tot i que l'alcalde diu que aquesta funció s'aplicarà quan la pedagogia no funcioni: “Ens anirà bé per a temes de civisme (cotxes mal aparcats, gossos sense lligar, excrements a la via pública...), ho enfoquem de manera no sancionadora, sinó pedagògica, de treballar amb les persones. A...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/930197-celra-tindra-vigilants-per-fer-pedagogia-del-civisme.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui