La CUP desobeirà l´Audiència Nacional per la declaració rupturista del Parlament
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | ACN/DDG
La CUP va assegurar que no anirà a declarar a l'Audiència Nacional a Madrid en cas que algun jutge els citi per haver donat suport a la declaració de desconnexió aprovada al Parlament el 9 de novembre. La formació va reunir ahir més de 200 persones a l'Ateneu de Celrà en un acte en suport i solidaritat amb els ajuntaments investigats per haver aprovat mocions en favor d'aquesta resolució. Justament l'Ajuntament d'aquesta localitat va ser el primer investigat -juntament amb el de la Seu d'Urgell- i el seu alcalde, Dani Cornellà, ja va anunciar des d'un primer moment que no pensava enviar cap document a Madrid argumentant que el poble ja s'havia començat a "desconnectar d'Es...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2015/12/13/cup-desobeira-laudiencia-nacional-declaracio/757632.html?utm_source=rss
