La CUP diu que no declararà davant l'Audiencia Nacional
(El Punt. ).Resum:
La CUP no col·laborarà amb l'Audiencia Nacional de cap manera: no pensa lliurar cap documentació relativa a les mocions que els consistoris han aprovat a favor de la declaració de ruptura respecte a l'Estat espanyol aprovada pel Parlament, i els seus alcaldes i regidors tampoc no aniran a declarar a Madrid en el cas que siguin requerits a fer-ho. Així va anunciar-ho ahir el diputat de la CUP Benet Salellas en l'acte de suport als càrrecs electes que són investigats per l'Audiencia Nacional. L'acte, que es va celebrar a L'Ateneu de Celrà, va reunir més de 200 persones, entre les quals hi havia representants dels municipis perseguits per la justícia espanyola, que són Celrà, Girona, Igualada, ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/923084-la-cup-diu-que-no-declarara-davant-laudiencia-nacional.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
