Governació es reuneix avui amb els ajuntaments denunciats per l´Audiència
(Diari de Girona. ).Resum:
GIRONA | DDG
L'Associació Catalana de Municipis (ACM) es reuneix avui amb la consellera de Governació, Meritxell Borràs, els alcaldes de Celrà i Girona, Dani Cornellà (CUP) i Carles Puigdemont (CiU), respectivament, i els batlles de la resta d'ajuntaments que la Fiscalia de l'Audiència Nacional ha denunciat per donar suport a la declaració d'independència del Parlament de Catalunya.
La setmana passada, va transcendir que els jutges de l'Audiència Nacional Santiago Pedraz i Fernando Andreu han obert una investigació als consistoris de Celrà i la Seu d'Urgell. De fet, a més d'aquests dos el fiscal en cap de l'Audiència Nacional, Javier Zaragoza, també ha denunciat els ajuntaments de Giro...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2015/12/09/governacio-reuneix-avui-ajuntaments-denunciats/756943.html?utm_source=rss
