Cultiu de marihuana en una casa de Quart
(El Punt. ).Resum:
Els responsables de dues plantacions de marihuana que han estat desmantellades en onze mesos de diferència en una casa de Quart no tenen a priori cap connexió entre si, però s'ha donat la circumstància que l'immoble que utilitzaven per tenir-hi els cultius era el mateix. En relació amb el cas més recent, els Mossos d'Esquadra van detenir el dia 12 una parella de 34 i 38 anys, de nacionalitat espanyola, i residents a Celrà. La policia els atribueix un delicte contra la salut pública i un de defraudació de fluid elèctric. Els agents ja havien fet casualment una actuació en aquest domicili, situat al carrer del Tren, on al gener van intervenir mig miler de plantes. En aquesta ocasió, els Mossos...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/24-puntdivers/4-divers/917003-cultiu-de-marihuana-en-una-casa-de-quart.html?cca=1&piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
