Celrà recorda a De los Llanos de Luna que no és benvinguda
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà va contestar ahir el requeriment que els havia fet l'Estat dimecres, que els reclamava l'enviament immediat de l'acta del darrer ple, en què es va aprovar la moció de suport a la resolució del Parlament que anunciava la desconnexió de l'Estat.
L'alcalde, Dani Cornellà, recorda en la carta enviada a la Subdelegació del Govern que van declarar la delegada de l'Estat a Catalunya, María de los Llanos de Luna, persona no grata el juny del 2013. Explica que des de fa anys el consistori envia l'acta un cop ha estat revisada i aprovada per tots els regidors, i adjunta a la carta el que entén el govern de Celrà que en realitat interessa a la subdelegació: “Veient la pressa que ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/916374-celra-recorda-a-de-los-llanos-de-luna-que-no-es-benvinguda.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
