L'Estat posa l'ull en el ple de Celrà de nou per una moció sobiranista
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà va rebre ahir un requeriment perquè faci arribar a la subdelegació de l'Estat a Girona l'acta de l'últim ple, celebrat dimarts de la setmana passada. Tot i que fa anys que les actes s'envien un cop el ple hi dóna el vistiplau, en el ple del mes següent, aquesta vegada se'ls urgeix a enviar-la immediatament. L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà, té clar que el motiu és la moció que es va aprovar de suport a la declaració de desconnexió de l'Estat que el Parlament va fer el dia abans, el 9 de novembre: “Sabem perfectament que la volen perquè vam ser el primer municipi i segurament l'únic que va aprovar la moció [...] quan encara no estava suspesa. La van suspendre l'endemà d...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/915991-lestat-posa-lull-en-el-ple-de-celra-de-nou-per-una-mocio-sobiranista.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
