Guies de lectura
Image

‘El rey del Gurugú', un drama humà vist per un gos

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 05-11-2015 Pàgina 18
Dossier de premsa

Resum:

El dramaturg i director Ferran Joanmiquel i l'actor David Martínez han sumat els seus dos respectius projectes de teatre social, Cos a Cos i La Nave Va, per produir l'obra El rey del Gurugú, que s'estrenarà dissabte al teatre de l' Ateneu de Celrà [http://ateneu.celra.cat/] (19 i 21 h, 6 i 9 euros). El rey del Gurugú és un monòleg en què Martínez és Marley, un gos rodamón adoptat per l'Abdul, un dels immigrants subsaharians que malviuen en un dels campaments del mont Gurugú, a prop de Melilla, esperant el moment de saltar la tanca i entrar a Europa. Marley descobrirà que l'han adoptat per avisar dels atacs de la policia marroquina, i se sentirà útil. El rey del Gurugú vol mostrar, d'una man...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/911880-lel-rey-del-gurugu-un-drama-huma-vist-per-un-gos.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui