Una dona i un nadó cauen a les vies en baixar del tren
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | PAU ESPARCH
Una dona i un nadó van resultar ferits dimecres quan baixaven del tren a Celrà. Els fets van succeir al voltant de les quatre de la tarda, quan un tren de la línia RG1 de Rodalies es va aturar a l'estació de Celrà. El nadó, la seva mare i l'àvia viatjaven a l'últim vagó d'aquest comboi. Com que es tractava d'un tren de composició doble, els últims vagons quedaven a la part de l'andana que no està alçada. Quan l'àvia va intentar baixar del comboi amb el nadó als braços, va caure i va quedar al nivell de les vies, just a tocar del tren. La mare, que intentava baixar amb el cotxet, va demanar ajuda i els viatgers del vagó van activar l'alarma perquè el comboi no reprengué...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2015/10/16/dona-nado-cauen-vies-pel/748226.html?utm_source=rss
