“Volíem fer una obra de teatre al menjador de casa”
(El Punt. ).Resum:
El punt de partida estava molt clar: “Volíem fer una obra de teatre al menjador de casa”, diuen els actors David Planas i Meritxell Yanes, que avui estrenen a Temporada Alta Ventura, obra que efectivament es representa a la casa on viuen, l'edifici modernista de Can Pagans a Celrà, però no al seu menjador del segon pis, on vivien els criats, sinó en diferents espais de la planta baixa, habitada antigament pels propietaris de la fàbrica Pagans. S'hi han programat sis representacions fins al 24 d'octubre, amb 25 espectadors per sessió. Les entrades estan pràcticament exhaurides.
“Estem molt influenciats per tot el que hem vist a l'Argentina –on hem fet diverses estades per estudiar i assajar–...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/cultura/article/19-cultura/905425-lvoliem-fer-una-obra-de-teatre-al-menjador-de-casar.html
