Posaran xarxa de calor amb biomassa a Celrà
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà vol instal·lar una xarxa de calor amb biomassa als edificis públics del municipi a través d'empreses de serveis energètics. Els edificis que integrarien aquesta xarxa són els edificis municipals de l'antiga fàbrica Pagans i el consistori ha rebut 100.000 euros de subvenció per al projecte. La contractació, però, no la tramitarà el govern municipal, sinó que s'ha fet l'encàrrec a la Diputació a fi de fer una contractació agregada amb altres municipis i aconseguir així un millor preu. L'objectiu, pel que fa a Celrà, és que les empreses de serveis energètics paguin els 96.000 euros restants que costa comprar i instal·lar la xarxa a Celrà, i que recuperin la inversió amb el...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/territori/article/11-mediambient/895484-posaran-xarxa-de-calor-amb-biomassa-a-celra.html
