El Centre de fauna dels Aiguamolls, en dificultats
(El Punt. ).Resum:
El Centre de Fauna dels Aiguamolls (CFA) de l'Empordà podria haver de renunciar a dos dels seus tres treballadors si no es resol ràpidament la seva situació financera. El centre té una gestió mixta amb participació de la Generalitat, la Diputació i la Iaeden, entitat que, segons va informar ahir el centre, “té serioses dificultats per poder mantenir les nòmines de la veterinària i del rehabilitador del CFA”. En espera d'un ajut d'una entitat privada que podria revertir la situació, s'ha iniciat una campanya de captació de donatius des del portal web del CFA [http://www.centredefaunaaiguamolls.cat/col·labora] , ja que segons els responsables de l'estructura, “si l'ajut no arriba de manera im...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/territori/article/11-mediambient/893721-el-centre-de-fauna-dels-aiguamolls-en-dificultats.html
