Detingut ´in fraganti´ quan robava en un centre escolar a Celrà
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | ACN
Els Mossos d'Esquadra van detenir dimecres passat a Celrà (Gironès) un home de 21 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Lloret de Mar (Selva), com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força. A un quart de dotze de la nit els Mossos van tenir coneixement que s'havia activat l'alarma d'un col·legi al municipi gironí. Hi va anar una patrulla, que va observar que algú havia saltat la tanca i havia forçat una finestra per entrar-hi. Els agents van trobar a l'oficina de la consergeria un jove amagat darrera d'una porta i el van detenir. Segons la policia duia una navalla, unes tenalles, un punter làser i dos pistoles simulades, entre altres eines.
Al costat de la fin...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/girona/2015/08/21/detingut-in-fraganti-robava-centre/739977.html?utm_source=rss
