Detinguts dos homes a Celrà en intentar robar en un magatzem de tabac
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | ACN / DDG
Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge passat dos homes, de 20 i 21 anys, nacionalitat marroquina i veïns de Girona, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força en grau de temptativa. A quarts de 4 de la matinada els Mossos van tenir coneixement que s'havia activat el sistema d'alarma de l'empresa de tabac Logista de Celrà.
Diverses patrulles van dirigir-se al lloc dels fets i, mentre efectuaven la recerca, van localitzar dos individus amagats en una de les estances. Els arrestats haurien saltat la tanca perimetral de més de dos metres i s'haurien introduït a l'habitació per intentar passar desapercebuts davant l'arribada dels agents.
Segons font...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2015/08/19/detinguts-dos-homes-celra-intentar/739532.html?utm_source=rss
