Busquen una banda de lladres que s´han escapat d´un control després d´un robatori
(Diari de Girona. ).Resum:
GIRONA | ACN
Els Mossos d'Esquadra estan buscant una banda de lladres que han aconseguit fugir després de cometre un robatori a Sant Antoni de Calonge (Baix Empordà). El grup, format per gent de l'Europa de l'Est, s'ha especialitzat en fer silenciosos i sol actuar per la zona de la Costa Brava. Aquesta passada nit, han rebentat la caixa forta d'una casa de Sant Antoni, d'on s'han endut una important quantitat de diners. Els Mossos d'Esquadra, que els seguien la petja, els esperaven a l'alçada de Celrà (Gironès), on havien mobilitzat patrulles i efectius dels ARRO. La banda, però, que anava amb un Audi A4 negre, ha aconseguit fugir-ne. Els seus integrants han abandonat el cotxe a Púbol des...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/baix-emporda/2015/08/19/busquen-banda-lladres-que-shan/739665.html?utm_source=rss
