“El polígon industrial ha estat el gran oblidat”
(El Punt. ).Resum:
David Mas, el cap de llista de CiU a Celrà, no és mostra crític amb aquest mandat, sota govern d'I-Celrà i la CUP, del qual destaca la contenció de la despesa i el manteniment del llegat del govern d'Entesa. Critica, però, que s'ha deixat de banda el polígon industrial, que defineix com al gran oblidat. Mas aspira a governar amb un equip, diu, molt preparat.
Com valora aquest mandat?L'actual govern no ha fet grans despeses i han aconseguit forces subvencions que han ajudat a fer moltes coses al poble. Podem dir que ha sabut mantenir el llegat de l'Entesa per Celrà, que va governar durant tres mandats. Tenim realment un poble amb un endeutament molt baix i molt sanejat.Quina crítica els fari...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/842866-lel-poligon-industrial-ha-estat-el-gran-oblidatr.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
