Celrà passa de reciclar un 20% a un 80%
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà ha passat de reciclar un 20% dels seus residus a reciclar-ne un 80%, una xifra que, segons l'alcalde, Gerard Fernàndez, està molt per sobre del percentatge dels països de la UE que més reciclen, com ara Àustria i Alemanya, amb un 63% i un 62%, respectivament. Aquesta ha estat una de les accions més destacades que es va posar en marxa l'abril del 2013, amb la recollida selectiva de residus porta a porta, amb unes xifres “prou eloqüents”. En xifres absolutes, el municipi ha deixat d'abocar més de 1.200 tones d'escombraries.
Aquesta, però, no és una acció aïllada, sinó que s'afegeix a la bateria de mesures en política mediambiental i en gestió de residus que l'Ajuntament ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/10-administracions/819284-celra-passa-de-reciclar-un-20-a-un-80.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
