Celrà organitza un procés participatiu per millorar la recollida porta a porta
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | DDG
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Celrà ha engegat un nou procés de participació ciutadana en relació amb la recollida selectiva d'escombraries porta a porta implantada a l'abril de 2013, per millorar el servei. Es farà una enquesta per conèixer el nivell de satisfacció de les famílies respecte al nou model de recollida. El qüestionari inclou altres qüestions com la deixalleria i els punts de recollida especials, així com sobre la possibilitat de recollir el vidre porta a porta, modificar la taxa d'escombraries o bonificar l'autocompostatge. S'ha convocat per al dimecres vinent una Taula Oberta de Medi Ambient, que tindrà lloc a les 8 del vespre a l'Ateneu.
...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2014/10/18/celra-organitza-proces-participatiu-millorar/692666.html?utm_source=rss
