Celrà acull una jornada en solidaritat amb la lluita contra la línia de la MAT
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | D.J.
El pavelló de les piscines de Celrà va acollir ahir una jornada en solidaritat amb la lluita contra la línia de molta alta tensió (MAT) i a favor de la sobirania energètica. L'objectiu, segons van explicar des de la plataforma No a la Mat, era conscienciar i fer veure que la lluita encara no ha acabat i que, al contrari, la campanya per "desmuntar" la MAT està més viva que mai. Un procés que, al parer dels convocants de la jornada, no és "irreversible" i que actualment es batalla en la línia judicial.
Prop d'un centenar de persones es van apropar ahir al llarg de la tarda al pavelló de les piscines de Celrà, municipi que va acollir la jornada per la sobirania energètica i co...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2014/10/05/celra-acull-jornada-solidaritat-lluita/690724.html?utm_source=rss
