Celrà vol impulsar una associació d´empresaris per millorar el polígon
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | ACN
'Ajuntament de Celrà, al Gironès, vol impulsar una associació d'empresaris per mantenir i millorar el polígon del poble, que data del 1971. L'alcalde del municipi, Gerard Fernàndez, ha explicat que arreu de Catalunya aquests espais industrials acostumen a estar regulats i organitzats per associacions d'empresaris però que a Celrà aquesta figura no ha existit mai. La nova entitat permetria sumar esforços, unir els empresaris i renovar un polígon que és un dels més antics de les comarques gironines. "És una mancança històrica, volem dignificar-lo amb l'ajuda de tots", ha explicat. Actualment ja hi ha 71 empreses que s'han establert en aquest espai en què el sector químic té un p...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/economia/2014/08/09/celra-vol-impulsar-associacio-dempresaris/682452.html?utm_source=rss
