Arreglen el sostre amb goteres i en mal estat de La Fàbrica de Celrà
(El Punt. ).Resum:
La nau del centre cultural La Fàbrica de Celrà estarà en obres durant uns dos mesos per arreglar les deficiències de la coberta. El tinent d'alcalde de Cultura, Dani Cornellà, indica que l'actuació en aquest centre cultural se centrarà a “millorar les condicions d'aïllament i impermeabilització de les cobertes”. La nau és just on està situat el bar i restaurant, i en alguns casos afectava els clients mentre dinaven; per això el govern municipal va decidir que calia una intervenció urgent.
Les teules estan en mal estat i la intervenció prevista també permetrà garantir una millora de l'eficiència energètica de l'edifici, ja que es preveu instal·lar-hi una capa d'aïllant tèrmic aprofitant l'ac...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/6-urbanisme/767497-arreglen-el-sostre-amb-goteres-i-en-mal-estat-de-la-fabrica-de-celra.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesTerritori&utm_source=rss&utm_medium=mesTerritori&utm_campaign=rss
