Entren a robar en un magatzem de tabac de Celrà
(Diari de Girona. ).Resum:
ACN | CELRÀ
Uns lladres han entrat a robar aquest diumenge a l'empresa Logística de Celrà (Gironès), la seu de l'antiga Tabacalera, que actualment funciona com a magatzem de tabac. Els fets s'han produït a tres quarts de sis del matí i els lladres hi han accedit a través d'una nau veïna, que toca paret amb paret amb el magatzem i que actualment està tancada i per llogar. Els delinqüents han tirat a terra part d'una de les parets del local amb un camió grua i s'han emportat un palet amb cartrons de tabac. Aquesta és la segona vegada en un mes que roben en aquest magatzem. Els Mossos han muntat un ampli dispositiu des de primera hora del matí i no descarten fer detencions en les pròximes ho...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/girona/2014/04/20/entren-robar-magatzem-tabac-celra/666049.html?utm_source=rss
