Guies de lectura
Image

Celrà aprova sancionar les entitats que mantinguin pisos buits

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

CELRÀ | DDG

L'Ajuntament de Celrà va aprovar en el ple celebrat la setmana passada una moció de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) que demana que se sancioni les entitats bancàries o empreses que tinguin pisos buits i que no hi posin remei. L'objectiu de la proposta, que ja ha estat aprovada per altres municipis, és que els ajuntaments es comprometin a comprovar quina quantitat d'immobles permanentment buits hi ha en el seu municipi, i a partir d'aquí demanar als propietaris que hi posi una solució en un termini de temps curt. Si en aquest límit fixat no s'ha produït cap novetat, la moció demana que s'iniciï un expedient sancionador.
Segons informava la CUP de Celrà, a través...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2014/03/18/celra-aprova-sancionar-entitats-que/661078.html?utm_source=rss