Adeqüen un mirador a la torre Desvern, a Celrà
(El Punt. ).Resum:
La feina d'un grup de voluntaris ha permès desbrossar part de l'arbrat de la torre Desvern de Celrà i habilitar un mirador des del punt urbà més alt del poble –a banda del castell de Sant Miquel, que ja forma part del terme de Girona–. L'alcalde, Gerard Fernàndez (iCelrà), diu que els treballs no s'han acabat, però que la vista des de la torre permet veure, entre d'altres, el Montgrí i la plana de l'Empordà.
Fernàndez explica que l'Ajuntament de Celrà ha invertit uns 700 euros per fer una tanca protectora de fusta d'uns 52 metres de longitud. Els treballs es completaran en les properes setmanes, perquè han d'acabar d'arreglar l'espai.
Futura zona de pícnicMés endavant, l'Ajuntament preveu ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/11-mediambient/717631-adequeen-un-mirador-a-la-torre-desvern-a-celra.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
