Intervenció en el sostre de La Fàbrica de Celrà per goteres
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà invertirà aquest any uns 200.000 euros a posar fi a les goteres al centre cultural La Fàbrica. El sostre de l'espai central, on hi ha el bar i el restaurant, té filtracions des de fa temps, i l'equip de govern (ICelrà-CUP) hi actuarà abans de l'estiu. “Es va refer parcialment el sostre de la biblioteca el 2009 i el sostre del pavelló, al costat de la piscina, i ara hem d'evitar les filtracions de La Fàbrica”, diu l'alcalde, Gerard Fernàndez (ICelrà).
El batlle assenyala que la nau central de La Fàbrica és la part on s'ha d'intervenir de manera més urgent, perquè “de vegades les goteres afecten els clients d'un dinar”. Les teules estan en mal estat i l'obra també ajudar...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/6-urbanisme/710377-intervencio-en-el-sostre-de-la-fabrica-de-celra-per-goteres.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
