Celrà acaba el 2013 reciclant més del 80% gràcies al porta a porta
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | R. VAN EECKHOUT
Celrà va acabar el 2013 reciclant més del 80% de les deixalles que va produir. El 26 d'abril, l'Ajuntament va fer el canvi en el sistema de recollida per passar al servei de porta a porta per les llars de municipi. Des de llavors, Celrà s'ha situat entre els municipis catalans capdavanters en volum de residus reciclats.
L'Ajuntament va fer ahir una valoració positiva de les dades obtingudes en els set primers mesos d'aplicació, de l'abril al desembre del 2013. El regidor de Medi Ambient, Dani Cornellà, va afirmar que els resultats "demostren l'esforç de la ciutadania per preservar el medi ambient i deixar un Celrà millor a les generacions properes".
Les dades que v...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2014/01/17/celra-acaba-2013-reciclant-mes/652179.html?utm_source=rss
