“Abans, el metge feia també una mica de capellà”
(El Punt. ).Resum:
Acaba de jubilar-se després de 36 anys i mig com a metge a Celrà. Com se sent?Doncs de moment encara no me'n faig la idea. No m'he situat. Suposo que a poc a poc aniré agafant el ritme i ocuparé tot el temps que ara tinc lliure.Al poble li han fet un homenatge al qual van assistir unes 160 persones. Ser metge de poble deu crear vincles especials amb els veïns.Abans, el metge feia de metge, és clar, i a vegades també una mica de capellà, ajudant la gent, donant consells, escoltant-los...Això ha canviat molt.Sí, i tant. Abans estàvem més sols, i estaves disponible 24 hores al dia. T'ho podies combinar amb metges de pobles veïns, però era més complicat. Ara hi ha el CAP, més metges... és molt d...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/706023-abans-el-metge-feia-tambe-una-mica-de-capella.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
