Detinguts a la C-66 amb droga al seient del copilot
(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 11-12-2013 Pàgina 18
Dossier de premsa
Resum:
Els Mossos d'Esquadra de l'ARRO de Girona van arrestar el 30 de novembre a Celrà dos homes de 32 i 39 anys de nacionalitat marroquina, veïns de Salt i Girona, respectivament, per un delicte contra la salut pública. Mentre els agents feien un control de seguretat ciutadana a la C-66, entre Bordils i Celrà, van aturar el vehicle on anaven els acusats. Van trobar sota el seient de l'acompanyant una bossa amb tres peces d'haixix, valorades en un total de 500 euros.
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/24-puntdivers/4-divers/700502-detinguts-a-la-c-66-amb-droga-al-seient-del-copilot.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss
