Guies de lectura
Image

Els ajuntaments de Celrà i Viladamat obren el dia de la Constitució Espanyola

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 07-12-2013 Pàgina 6
Dossier de premsa

Resum:

Els ajuntaments de Viladamat i Celrà van obrir ahir amb normalitat ja que els grups que hi governen defensen que no hi ha res
a celebrar perquè no se senten identificats amb
la Constitució Espanyola. Ambdós consistoris mantenen la reivindicació de treballar el festiu, un acte simbòlic que fan tant el 6 de desembre com el 12 d'octubre, Dia de la Hispanitat.

L'alcalde de Celrà, Gerard Fernàndez, va explicar ahir que l'equip de govern (iCerlà i CUP) ha decidit mantenir la reivindicació de no celebrar el dia de la Constitució. “L'Ajuntament ha estat obert, igual que ho va estar l'any passat”, deia Fernàndez. Tot i això, l'afluència de treballadors que ahir van anar
a l'Ajuntament va baixar resp...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/699593-els-ajuntaments-de-celra-i-viladamat-obren-el-dia-de-la-constitucio-espanyola.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesPol%C3%ADtica&utm_source=rss&utm_medium=mesPol%C3%ADtica&utm_campaign=rss