Els ajuntaments de Celrà i Bolvir treballaran el Dia de la Hispanitat
(Diari de Girona. ).Resum:
GIRONA | ACN/P.T.V.
Els ajuntaments de Celrà, al Gironès, i de Bolvir, a la Cerdanya, treballaran el Dia de la Hispanitat com a mesura reivindicativa. Tot i ser dissabte, el consistori celranenc està obert al públic de 10 del matí a 1 del migdia, un horari que mantindrà el proper 12 d'octubre. L'alcalde de Celrà, Gerard Fernández (i Celrà), va explicar que l'Ajuntament ha decidit mantenir la mateixa política que l'any passat: deixar escollir els treballadors, recordant que, el 2012, la majoria van anar a treballar. En coherència amb la línia encetada el darrer Dia de la Hispanitat, Fernández va argumentar que "considerem que aquesta no és una festa tradicional catalana, que no tenim motiu...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2013/10/09/ajuntaments-celra-bolvir-treballaran-dia/638354.html?utm_source=rss
