Guies de lectura
Image

Les CUP de Girona i Celrà organitzen una pujada al castell de Sant Miquel

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

GIRONA | DDG

Com cada any, les CUP de Girona i Celrà organitzaran una pujada al Castell de Sant Miquel, un acte que dóna el tret de sortida als diferents esdeveniments que es desenvolupen amb motiu de l'Onze de setembre. En concret, la marxa independentista d'enguany tindrà lloc aquest proper diumenge i naixerà des de les dues localitats per, més endavant, celebrar un esmorzar col·lectiu al capdamunt del cim.
La cinquena edició de la pujada a la muntanya encetarà un període amb nombroses activitats com ara xerrades, una marxa juvenil organitzada per l'associació juvenil Arran, o els mateixos esdeveniments del dia de la Diada.
En aquest sentit, l'esquerra independentista gironina va apunt...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/girona/2013/08/30/cup-girona-celra-organitzen-pujada/632836.html?utm_source=rss