Celrà rep la Marxa per la Dignitat
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
L'Ajuntament de Celrà va rebre diumenge els set membres de la PAH que van iniciar des de Còrdova la Marxa per la Dignitat. Unes quaranta persones van intercanviar opinions en la lluita contra els desnonaments per un habitatge digne. La marxa que arribarà el mes de setembre a Brussel·les, reivindica que la UE intervingui en el problema hipotecari i obligui l'Estat Espanyol a frenar els desnonaments i buscar solucions.
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2013/08/13/celra-rep-marxa-dignitat/630422.html?utm_source=rss
