Guies de lectura
Image

Tom Hagan i Eduard Canimas arrenquen El Ressupó de Celrà

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

GIRONA | R.A.

El cicle de música independent El Ressupó arrenca aquesta nit a les 22.00 hores amb les actuacions dels artistes gironins Eduard Canimas i Tom Hagan, que pujaran a l'escenari de La Fàbrica de Celrà per interpretar els temes dels seus últims treballs. Canimas, natural de Sant Feliu de Pallerols, presentarà en acústic el seu àlbum Sagrat Cor mentre que el saltenc Tom Hagan tocarà les peces de Carlitos Ferrocarril, el tercer disc que tanca la trilogia "Carlitos".
El pròxim concert està previst pel pròxim dijous 18 de juliol, en el que actuaran la banda Inspira i la jova artista Maria Rodés que anirà acompanyada en duet pel músic Guillermo Martorell.
Els grups Quart Primera amb ...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/cultura/2013/07/11/tom-hagan-eduard-canimas-arrenquen/625726.html?utm_source=rss