Celrà estudia implantar un sistema de retorn d´envasos
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | DDG
Després d'impulsar fa dos mesos l'implantació del sistema de recollida d'escombraries porta a porta, ara l'Ajuntament de Celrà segueix buscant fòrmules per millorar la recollida selectiva i incrementar el percentatge de material reciclat al municipi.
El divendres de la setmana passada, el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament, Dani Cornellà, i la tècnica municipal de l'àrea van visitar la primera prova pilot de retorn d'envasos de begudes que s'ha impulsat a Catalunya, a Cadaqués.
Els representants de la fundació Prevenció de Residus i Consum i l'alcalde de Cadaqués van rebre els representants de l'ajuntament de Celrà per explicar l'experiència de retorn d'envasos que va co...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2013/06/27/celra-estudia-implantar-sistema-retorn/623622.html?utm_source=rss
