El SEM suprimeix a Celrà l'ambulància de nit
(El Punt. ).Resum:
El municipi de Celrà es quedarà sense l'ambulància que dóna servei durant la nit. Serà a partir del 16 de juny, i no és l'únic servei que s'eliminarà perquè, segons la planificació del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), també se suprimirà una ambulància que actualment cobreix una franja de vuit hores a Girona.
El SEM assegura que aquesta planificació respon als estudis tècnics que han elaborat i que indiquen que, a l'estiu, es pot garantir que amb les altres cinc ambulàncies de 24 hores que hi ha entre Salt i Girona es cobreixen totes les emergències amb el mateix temps de resposta. Els sindicats, en canvi, asseguren que hi ha hagut un “mal càlcul” pressupostari que ha obligat a suprimir...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/14-salut/654262-el-sem-suprimeix-a-celra-lambulancia-de-nit.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
